Hvorfor?
I disse tider er der tre parametre, der er alt-afgørende i din virksomheds overlevelse:
Salg, salg og salg!
... og det er faktisk her at marketing kommer ind i billedet.

Salgsindsatsen skærpes nemlig kun ved, at dine sælgere bliver klædt ordentlig på. Det sker ved at bruge marketing som fødekanal til salgsafdelingen. Det er så at sige marketing der støber kuglerne og salgsafdelingen der bruger dem, så målet rammes

Med 30 års erfaring indenfor marketing har jeg kompetencen til at skabe det rette grundlag for at salgsafdelingen får succes. Både på det operationelle, taktiske og strategiske niveau, har jeg en erfaring, der har skabt resultater, der kan ses på bundlinien. I dag kræver det, at du tænker anderledes for at skabe resultater-ne og det er jeg garant for. På den måde kan dine sælgere så gøre det de er gode til:
Nemlig at sælge!

Hvordan?
Når du ønsker at sætte fokus på din bundlinie, skal din marketing-indsats op på et niveau, hvor den virker som professionel back-up til salgsafdelingen. Derfor står du overfor et valg: Enten kan du ansætte nye medarbejdere, eller også kan du leje en marketingchef ... og når jeg skriver marketingchef, er det for at slå fast, at du har brug for en person på et niveau, hvor der tages de rigtige beslutninger og produ-ceres de rigtige ting. Dét kræver en chef!
Hvis du regner på, hvad interne medarbejdere gennemsnitligt koster i fx løn, sygedage, barsel og løbende uddannelse, vil dit valg helt naturligt pege  på at leje en marketingchef i stedet for at ansætte.

Hvor tit?
Jeg vil anbefale én dag om ugen (alternativt to dage hver anden uge) for at det bedste resultat kan opnåes, men kan også tilbyde aftaler med en halv dag om ugen eller aftaler på timebasis.

Hvilken kompetence?
Jeg er uddannet grafiker i Aalborg, videre-uddannet som grafonom i København, bachelor in graphic management & technology i New York og marketinguddannet hos IAA (International akkrediteret marketinguddannelse) i Vejle. Jeg startede med at arbejde med alt indenfor trykt masse-kommunikation, både rent design- og tryk-mæssigt, hvorefter jeg arbejdede med web, tv og radio. Så lavede jeg kommunikations- og marketingstrategier, samt eksekverede dem. Fysisk var det i eget bureau og sidenhen som en del af ét af Danmarks største kommunika-tionsbureauer, og efterfølgende et af Danmarks mest innovative webbureauer. Så udviklede jeg salgs-booklets til iværksættere, så de både kunne booke møder og afholde dem, hvorefter jeg arbejdede med sociale medier i kombination med traditionel marketing. I dag er jeg meget hos virksom-heder - på lejebasis - indenfor BtC- og BtB-markedet og som iværksætterrådgiver.

Hvad er omfanget?
En dag om ugen / to dage hver anden uge
• Operationel, taktisk og strategisk medarbejder!
• Mulighed for konstruktiv og effektiv varetagelse af marketing og salgs-backup.

En halv dag om ugen / én dag hver anden uge
• Operationel og taktisk medarbejder!
• Mulighed for konstruktiv og effektiv varetagelse af løbende marketingopgaver.

Timebasis
• Ad hoc medarbejder!
• Effektiv varetagelse af ad-hoc opgaver.

Hvordan ser dagligdagen ud?
Én dag i 8 timer hver uge (alternativt to dage hver anden uge) er jeg i virksomheden for at varetage marketingfunktionen. I de dage jeg ikke er i virksomheden, varetages de opgaver/kontakter/forbindelser, der hører til jobbet, d.v.s. at jeg løbende varetager de funktioner, jobbet indebærer.

Hvilken pris?
Økonomi aftales individuelt, afhængigt af virksomhedens behov og opgavernes omfang.
Typisk er økonomien en blanding af det tidsforbrug der bruges i virksomheden og det tidsforbrug der bliver brugt eksternt til koordinering og produktion af diverse materialer.